Een vaak gehoorde opmerking van eigenaren van horecagelegenheden is dat de besteding per gast op een (te) laag niveau ligt. Gasten die alleen een kopje koffie drinken en meteen weer weg zijn. Of gasten die alleen maar een hoofdgerecht bestellen en hun avond verder bij uw concurrent doorbrengen. Eén van de manieren om hier een verandering in te brengen is upselling. Het op een gepaste manier verkopen van meer eten en drank aan uw gasten.
Met deze gedachte in het achterhoofd heeft BanBarRes een training ontwikkeld, die zowel de theorie als de praktijk van upselling aan bod laat komen. De training laat zien, met praktijkvoorbeelden en berekeningen, wat het betekent als er op een juiste manier aan upselling wordt gedaan. Minder waste in de keuken, meer omzet en daardoor ook hogere fooien. Dat laatste zal uw medewerkers als muziek in de oren klinken en een extra motivatie zijn om upselling in de praktijk toe te passen. En geloof het of niet, het zit in heel kleine en simpele aanpassingen in hoe bestellingen worden opgenomen. Zowel tijdens rustige momenten als wanneer de zaak helemaal vol zit.
De upsellingtraining van BanBarRes is op uw locatie en duurt ongeveer drie uur. Een kleine investering voor de positieve punten die het voor iedereen oplevert. Neem daar contact met ons op en boek uw training voor uw team!