Waar komen gasten vaker terug? Op een plek waar het eten net iets minder is, maar de bediening en service bij blijft of op een plek waar het eten fantastisch is, maar de bediening steken laat vallen en de service ondermaats is? Gastbeleving gaat veel verder dan alleen maar de kwaliteit van het eten. De service die de zwarte brigade biedt aan de gasten is het grootste kapitaal van elke horecagelegenheid.
Met deze gedachte in het achterhoofd heeft BanBarRes een training ontwikkeld, die zowel de theorie als de praktijk van gastvrij bezig zijn met gasten in een nieuw daglicht plaatst. Gastvrij zijn naar gasten betekent dat iedereen in het bedrijf als doel heeft om de verwachtingen van gasten te overtreffen. Een totale win-win-situatie. Uw gasten tevreden, uw gasten die vaker terugkomen, uw gasten die meer besteden per bezoek en uw gasten die ambassadeur worden van uw horecagelegenheid. Uw medewerkers werken met meer plezier, uw medewerkers ontvangen hogere fooien en uw medewerkers voelen zich meer gewaardeerd. U ontvangt hogere inkomsten, minder ziekmeldingen, meer positieve recensies en loopt met een glimlach rond in de zaak.
De gastvrijheidstraining van BanBarRes is op uw locatie en duurt ongeveer drie uur. Een kleine investering voor de positieve punten die het voor iedereen oplevert. Neem daar contact met ons op en boek uw training voor uw team!