Training

Het is één van de ondergeschoven kindjes in de horeca. Maar tegelijk is het van groot belang om wel aandacht aan te schenken. Te vaak klagen ondernemers over de kennis en kunde van hun medewerkers, te vaak laten medewerkers kansen liggen om meer omzet te verkrijgen bij hun gasten. Te vaak zijn gasten niet volledig tevreden met de service die zij kregen bij hun bezoek aan een horecagelegenheid. 

Vaak kunnen veel van deze irritaties worden ondervangen door één of meerdere goede en gerichte trainingen. Met een training kan de gastvrijheid, de productkennis en upselling grote stapoen omhoog maken. De trainingen van BanBarRes zijn praktijkgericht en dagen uw team uit om actief mee te doen. Juist door het direct in praktijk brengen en met haalbare doelstellingen, groeit het vertrouwen bij elke medewerker en zal uw bedrijf op alle aspecten een hogere beoordeling en tevredenheid scoren.

 

Waar komen gasten vaker terug? Op een plek waar het eten net iets minder is, maar de bediening en service bij blijft of op een plek waar het eten fantastisch is, maar de bediening steken laat vallen en de service ondermaats is? Gastbeleving gaat veel verder dan alleen maar de kwaliteit van het eten. De service die de zwarte brigade biedt aan de gasten is het grootste kapitaal van elke horecagelegenheid. 

Een vaak gehoorde opmerking van eigenaren van horecagelegenheden is dat de besteding per gast op een (te) laag niveau ligt. Gasten die alleen een kopje koffie drinken en meteen weer weg zijn. Of gasten die alleen maar een hoofdgerecht bestellen en hun avond verder bij uw concurrent doorbrengen. Eén van de manieren om hier een verandering in te brengen is upselling. Het op een gepaste manier verkopen van meer eten en drank aan uw gasten.